אתרי סרטוני וידאו מומלצים לילדים



In Front of the Computer


יש סרטוני וידאו באינטרנט שהיינו רוצים שילדינו יראו. למשל, תקריב של השמש. מדהים!
במקרים אחרים, הילדים רוצים להשתעשע, לנו חסר זמן להשגיח, אבל מאוד, מאוד לא היינו רוצים שיגלשו באופן חופשי בין סרטוני וידאו שעלולים שלא להתאים לגילם (או לכל גיל שהוא, אבל זו כבר בעיה אחרת).

יש מספר פתרונות מוצלחים לבעיה הזו:


אם זה בסדר מבחינתכם לאפשר לילדים לצפות "בשרשרת" בסרטונים (מתאימים להם בלבד) למשך זמן-מה, תוכלו להציג להם את קידאוס - אתר מצוין, עם חלוקה לגילאים וערוצי תוכן שונים; לטוטלול (מחייב הרשמה ללא תשלום), או זויטיוב (הפעילו את "TV mode" לצפייה רצופה בכל הסרטונים בעמוד). שלושה אתרים אלה ניזונים בעיקר מתוכן מיוטיוב, אך כל אחד מהם מסנן את הסרטונים כך שיתאימו לקהל הצעיר, ומנטרל את אפשרות הצגת ה"סרטונים הדומים" (שתכופות אינם דומים ואינם רצויים כלל).

אתר הוידאו של PBS הוא אפשרות מצוינת נוספת, וכך גם קידמנגו, המציג פרקים של סדרות אנימציה, שניתן להציגן ברציפות בזו אחר זו.

אם, לעומת זאת, אתם מחפשים תוכן וידאו עם ערך בפני עצמו, ולאו דווקא בידור או "שמרטף", תשמחו מאוד לגלות את עמוד הוידאו של הנשיונל ג'יאוגרפיק לילדים. האתר neoK12 מציע תכנים לימודיים לכל גילאי בית-הספר, מן היסודי ועד התיכון, בצורה מרתקת ומרהיבה. האתר אמנם מחייב הבנת אנגלית לצורך התמצאות, אך הסרטונים עצמם אינם מחייבים בהכרח הבנת אנגלית; למשל, הסרטון המרהיב על המסע ביקום.
לבסוף, בריינפופ הוא מקור מצוין לסרטי אנימציה (כמעט) בכל נושא שתעלו על דעתכם. קישרתי כאן לעמוד סרטוני החינם שהם מציעים; היתר דורש רכישת מנוי (מומלץ ביותר, בעיניי).

על אילו אתרים נוספים אתם ממליצים?

Share/Save/Bookmark Print
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

חיפוש במפתח הקסם

חיפוש לפי תגיות