איך ומדוע להעסיק את ילדיכם בריקוד


בין אם ילדיכם רוקדים ובין אם לא, כדאי להכיר את יתרונות הריקוד עבור ילדים. מאמר תמציתי ובהיר באתר "זוזה" מתאר כמה מיתרונות הריקוד לילדים, כגון התרומה להתפתחות המוטורית, לבטחון ולדימוי העצמי, לשחרור אנרגיות עודפות, לשיפור ההבנה המוזיקלית, הביטוי העצמי, ועוד ועוד. וכמובן, החשוב ביותר... זה פשוט כיף לא-רגיל!

לדוברי האנגלית מוצעות כאן כמה פעילויות-משחק נחמדות במחול מסוגים שונים. בעלי הנטיות האמנותיות ואלה הרוצים להעמיק ייטיבו לעשות אם ירכשו בסיס טכני בבלט קלאסי. באתר האינטרנט של להקת ה"ניו יורק סיטי בלט" מציעים - באנגלית - "אלף-בית של בלט", המסביר לילדים על מונחים בסיסיים בבלט. אל תחמיצו את דפי הצביעה היפים שלהם, שאינם דורשים הבנת אף מילה!

נסו לפתור כמה פאזלים בנושא בלט, ואם עדיין לא עשיתם זאת - הגיע הזמן לקום ולהתחיל לזוז! נסו את כוחכם בצעדי היפ-הופ, ואם תעזו, המשיכו לפירואט. השתדלו לא ליפול...

יש אינספור סגנונות מחול שתוכלו לנסות. האזנה לסגנונות מוזיקליים מגוונים ככל האפשר היא צעד ראשון לקראת גילוי הסגנון האהוב עליכם. שמירה על ראש פתוח תאפשר גילויים חדשים ומסעירים בתחום זה (ובכל תחום אחר). ולבסוף, כדי ליהנות באמת, הכרחי להתעלם מהמראָה, או להיפטר מהפחד להיראות טפשיים!

ריקוד מהנה!

Share/Save/Bookmark Print
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

חיפוש במפתח הקסם

חיפוש לפי תגיות